2013年9月5日

搬家了

新地址要摸索一下先!!


9 則留言:

  1. 回覆
    1. 好呀!但我唔係好識用。哈!

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔知點用,真係要慢慢研究。

      刪除
    2. 我見到囡囡,成個yahoo blog搬左去blogspot,原來可以圖文加留言咁滙入,好期待呀,不過我答應左大家要31/10先做back up, 好彩仲有facebook無咁悶

      刪除
  3. 回覆
    1. Hi, Krin. 唔係好習慣呢度。要慢慢研究下。

      刪除
  4. 慢慢來,日日做D,我都係咁

    回覆刪除
  5. Hi 我都未係太知點用. 慢慢來!

    回覆刪除